Sunday, February 2, 2014

Aku dan Shaklee :) - Welcome!!






Salam dan Selamat sejahtera. Saya Andy Rahmawaty pengedar sah Shaklee Malaysia. Jika anda mencari-cari produk kesihatan yang selamat, semulajadi dan diakui berkesan serta halal, Shaklee adalah pilihan yang tepat. Pelbagai set kesihatan yang diyakini oleh pengguna kami iaitu:- ① Set kurus ② Set Berpantang ③ Set Mengandung ④ Set Menyusu ⑤ Set Kesuburan ⑥ Set Intim ⑦ Set Kecantikan Kulit ⑧ Set Kesihatan Tulang ⑨ Set Penjagaan Wanita ⑩ Set Kesihatan Optimum ⑪ Set Resdung/Alergi/Astma/Eczema ⑫ Set Immune Booster
PM saya/ Wassap 016-835 5851 untuk mendapatkan konsultansi percuma daripada saya.
Your Shaklee Independent Distributor


Hubungi:
Andy Rahmawaty Rahim
ID: 892828
FB page: De Natural Vitamin Tawau

Anda berminat untuk menjadi salah seorang agen Shaklee?.. Cara nya cukup mudah dengan bayaran cukup rendah dan berbaloi :)
Cuma RM85 sahaja seumur hidup. (T&C applied ya)Area Sabah boleh roger-roger saya. Insya allah akan saya berikan konsultasi percuma :)

untuk ketahui harga-harga produk shaklee, bole la jumpa secara online di FB page De Natural Vitamin Tawau :)


Jom ber'shaklee'.... 

No comments:

Post a Comment